Jeżeli w rachube wchodzi jeszcze 550d to przychylałbym się do jego wyboru.
Jeżeli chodzi o Canona to mam starszego brata 450d. Do tego dwa obiektywy 35-105 i 75-300 jestem bardzo zadowolony, a fotki robię po części zawodowo
Poniżej przykład
Niedzielny wylot na ćwiczenia BRTE X foto Filip KauszkaMikoyan-Gurevich MiG-29GT Fulcrum, lokalizacja: Malbork - (EPMB), autor: Krzysztof Kirschenstein
Witam,
Oryginalna regulacja świateł działa skokowo, czy da się coś zrobić, aby działało to płynnie?
Jeśli tak, to jak to zrobić?
Mowa o regulacji lamp na żarówkach halogenowych.
W tej chwili jak załaduję samochód to na 0 jest za wysoko, a na 1 za nisko. :/
Chyba raczysz żartować... To pokrętło - regulator ma 3 poziomy... (a Tobie na pierwszym jest za nisko? :shock: ) Na pierwszym stopniu (choć stopień to złe okresśenie bo jest to raczej oznaczenie ułatwiające regulacje) jest pykniecie bo jest tam mała zapadka ale cała regulacja jest płynna. Z odrobiną wyczucia można ustawić np 0,5... 1,5 itd... :? Mam nadzieję, że pomogłem.
światła są dobrze ustawione, bo jak jadę na pusto to jest dobrze na 0. Ale jak wrzucę trochę ładunku to światła idą w górę i jak kręcę tym pokrętłem to nie jest to regulacja płynna. kręcę i nic się nie dzieje do pyknięcia, po którym światła idą trochę za dużo w dół. Na pewno nie ma płynnej regulacji. Może mam coś rozwalone w pokrętle ?
Nie przesadzam. Potrzebuję pośredniej pozycji między 0 i 1
Jak jest rozwiązane to pokrętło? może wystarczy podmienić oporniki? Jeśli to na opornikach zrobione.
A może da się podłączyć do układu potencjometr? Wtedy była by płynna regulacja. Dobrze rozumuję?
Właśnie źle rozumiesz - to pokrętło jest płynne. Wyczuwalny przy 0 opór/kliknięcie jest tylko jedno, jak je przełamiesz to masz pozycję mniej więcej 0,5.
Przynajmniej w moim egzemplarzu tak jest i nigdy nie miałem problemu z ustawieniem wysokości tyle ile chciałem.
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Komentarz